Lady writer on the TV

Halli hallå!
Åh vad jag är lycklig just nu. För det första är jag i princip frisk, helt fantastiskt skönt. Sedan hade min iphone sett sina bästa dagar, låsknappen har inte funkat på ett par veckor och vibrationen slutade funka idag när jag tappade den i golvet. Men tekniska jag slog telefonen så hårt jag kunde på knät (och grät nästan för att det gjorde så ont) och sedan funkade det igen. Laddade också ner en app som man trycker på som låser telefonen, så har löst det tillfälligt ändå. Imorgon ska jag och Julien grilla med massa vänner och på lördag får jag äntligen träffa Marcus igen efter en veckas sjukdom på båda håll. Saknat honom!
 
Puss på er.
Sims 1..... haha jag tycker detta typsnitt är det fulaste världen skådat, men Marcus tycker det är skitsnyggt. Spelade the sims 3 igår (så jävla kul!!) och min sim skulle precis föda barn, så jag tryckte på "åk till sjukhus" och antog att hon skulle ta bilen/taxi/transporteras dit men den jäveln satte sig på cykeln och trampade dit!! Höll på att gråta av nervositet. Okej hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0