I'm on my own

Hej! Är nu hemma efter en fin vecka i Hannover. Har tagit över 800 bilder och tänkte lägga upp ett par st av dem här nu!

Bussen mot Arlanda!

Jag, Achmandur och Fabian

Oktoberfest med Vivi (tjejen jag bodde hos, till vänster) och Amanda + fler! Vivi är tre år yngre än mig och 10 centimeter längre! Sjukt fin tjej, tragiskt att gå bredvid henne haha.

Hittade en bro med massa hänglås fastsatta och jag och Amanda gick och kollade på alla och skrattade åt roliga namn.

Gick på zoo!

HAHA allt gick åt helvete på zoot! Någon (tror det var Fabian) råkade öppna grinden till fåglarna så att en rymde och gick runt i hela parken med oss


Och någon tappade sitt papper med matteövningar i surikaternas bon

Jag och Fabian utanför Phaeno (ett stort hus med massor av experiment) och efter att ha ätit där så blev alla som åt pasta med skinksås (typ 7 st) magsjuka och spydde i flera dagar UTOM jag! Helt sjukt

Roligaste rummet! Ett rum som lutade, kändes som att man var både stenfull och hög. 

Ett rum som tog kort på ens skuggor!

Herrenheuser garten, vacker fontän!

Betty, Vivis hund! Helt underbar

Asiatisk mat var så sjukt billigt! Kostade typ 20 kr för en box med hur mycket som helst i.

En till kväll på Oktoberfest. Öl med Amanda och franska Mélanie och Eva

Jag och Mélanie

Spenderade flera timmar inne på Primark i Hannover!

Någon snubbe, Miriam, Eva och Vivi

Värsta dagen!! Sprang runt i tre timmar i Hannover och löste matematiska problem i spöregn och fruktansvärd vind.

Finaste Mélanie och Vivi

Min och Amandas mugg!

Åkte båt i en timma på guidad tur i Hamburg. Jag var sjösjuk och mådde kasst. Amanda lämnade skräpet på bordet och sa att "detta är den sämsta kryssningen jag någonsin varit på!"

Spelade 3D minigolf i Hamburg och jag vann
Sedan var det dags för hemfärd och hade fått hem skolfotot som är helt förfärligt. 7 st i klassen ler och alla andra ser ut som jag vet inte vad. Tycker iallafall att jag och David blev ganska lika på fotot, haha.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0