I stand in the rain, I walk up that lane which leads to the sunshine

Nu börjar hösten! Insåg det inte förrän idag då jag slutade 17 och det började mörkna när jag åkte hem. Mot hösten och tidiga vintern brukar jag glida in i en halvdepression och bli instängd i en egen liten bubbla. Men på något sätt blir jag också så otroligt lycklig när det blir mörkare och mysigare och särskilt när julen närmar sig. Igår t.ex. var jag så otroligt trött efter skolan och det var mörkt och jag ville bara sova, men sedan kom världens bästa pojkis som jag inte träffat på över 1,5 vecka och pussade och kramade på mig så att jag blev glad igen. Så sjukt mysigt att ha någon att mysa med såhär i kallare tider!
 
Och i onsdags släppte Mark Knopfler ny soloplatta så då blev allting lite bättre igen.
 

En av världens bästa låtar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0