Tell your boyfriend if he says he's got beef, that I'm a vegetarian and I aint fucking scared of him

Haft två soliga dagar. Idag var min klass på gustavsvik och övade livräddning med kläder. Sjukt kul, jag och Josephine höll på att drunkna hela tiden för att hon (vi) var så fruktansvärt kassa på att simma och skratta samtidigt. Sedan hoppade jag, Jossan och Hanna från tian (!!!!!!!) sjukt stolt över mig själv faktiskt.
Igår var jag på genrepet av visukalen FAME, som var som en musikal förutom att allt var teckentolkat och vissa av skådespelarna och dansarna var hörselskadade/döva. Min vän var med i pjäsen och den var SJUKT bra, helt sinnessjukt intressant koncept ändå med en sådan grej. Den går på länsteatern fram till 2 Juni och jag rekommenderar er verkligen att se den!



Två bilder från vårdoppet då vi simmade över svartån och tillbaka. Trodde helt ärligt att jag skulle drunkna där också, oerhört kallt!!

Vackra fontänen som vi alltid sitter ute vid på rasterna. Denna + soldäcket = Örebros bästa idéer någonsin

Hade utomhuskör nu i vårtider. Mysigt!!

Vann på musik- och gehörsbingo haha.

Jag och bästis!

Glad!!!


Kommentar som jag fortfarande försöker lista ut varför jag skrev

Kommentarer
Postat av: lisa

När tog du hål.i naveln? Kan inte du ta en bild på den? :)

2012-05-06 @ 23:03:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0