If you have a father or if you haven't one

Hjälp vad jag tappar bort dagarna. Var så säker på att det var måndag idag att det inte fanns någonting annat. Denna söndagskväll tillbringas hemma i min säng, denna dag var första dagen på hela lovet som jag inte hade någonting alls planerat, men trevlig var den ändå. Spelade minigolf med mamma och LM och jag kom sist... Helt fruktansvärt pinsamt, jag som brukar vara bra. Skyller på att det öste ner och det är en sanning. Tog mig upp på stan med Frida och pratade lite medan vi åt glass och hallonpaj. Imorgon kväll ska jag träffa en vän men annars är det ingenting särskilt på agendan. Hoppas ni som åker till P&L får en underbar vecka, jag sålde själv mina biljetter. Låt inte spriten ta över alla bra band och artister ;)
Älskar denna apelsinjuicereklam-bilden på Mr Marian. Såååååå fint

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0