BDB

Hittade listan på min gamla bilddagbok!!! tvungen att göra om den.

Hur många har du varit riktigt RIKTIGT kär i? - Två, tre

Vad tycker du om kärlek? - Det är fint naturligtvis

När kramade du någon sist? - För någon timma sedan.

Kramade du någon speciell person - Ja såklart!

Har du svårt för att bli kär? - Kär, ja absolut

När kysste/hånglade du med någon sist? - Igår haha

Ditt äldsta hångel? - 31

Ångrar du det? - Inte ett dugg

När fick du senast en komplimang? - Idag

Har du hånglat med någon av samma kön? - Javisst!

Är du kär just nu? - Jag vet inte, men jag tror det

Vem pussade du senast? - Det är hemligt...;)

Vem kramade du senast? - Josephine

Är det okej att din kille hånglar med en annan tjej? - Naturligtvis inte

HAR DU NÅGONSIN:

Varit medvetslös? - Ja

Playat? - Det skulle jag inte säga

Hånglat med någon riktigt ful? - Nä

Hånglat med fler än 50 pers? - Så kan det säkert vara ja haha

Hånglat med fler än 2 pers på en kväll? - Ja

Gjort något riktigt dumt? - Ja

Gjort något du verkligen ångrar? -  Ja

Varit nykter på nyårsafton? - Ja såklart

Åkt ambulans? - Ja

Gjort något olagligt? - Ja

Blivit polisanmäld? - Nä

Slagit ner någon? - Nej..

Skämts över dig själv? - Haha, för ofta

Sagt "jag älskar dig" och menat det? - Absolut

Tar du droger? - Nej

Dricker du? - Ibland

Vilka kläder sover du i? - Det beror på klimatet i mitt rum

Vad hatar du verkligen? - Skulle inte säga att jag hatar någon alls, men finns folk jag inte tål

Varit kär? - Ja

Har du varit kär i någon du inte haft chans på? - nej, inte kär

Vill du gifta dig? - Ja

Vill du ha barn? - Nej

SENASTE PERSONEN SOM:

Sov i din säng? - Jag

Såg dig gråta? - Oscar

Fick dig att gråta? -

Du gick på bio med? - Jacob

Skällde på dig? - Det minns jag inte


DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:

Gråtit? - Ja

Kramat någon? - Ja

Kysst någon? - Ja

Köpt någonting? MAAAAt

Sjungit? - Javisst

Saknat någon? - Javisst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0