God knows what i could do with you

Dag 6 - En bild på någon/något som har stor påverkan på mitt liv

Herregud var skall jag börja? Det är så sjukt mycket som påverkar mitt liv varje dag, så det är så svårt.
Men ifall jag ska välja något överlappande så tänker jag först nämna Dire Straits, ett band från sent 70/tidigt 80-tal. Har hört dem men inte riktigt brytt mig innan. Har under 2011 lyssnat närmare och insett att det finns för mycket kvalité i deras låtar. Allt klaffar, texterna är perfektion och huvudsångaren Mark Knopflers röst och sätt att spela gitarr på är bara avundsvärt.

Deras musik gör mig just nu fruktansvärt lycklig och får mig positiv. Antar att det är en ganska bra slags påverkan på mitt liv.





En låt som gör mig så glad, den får mig att tänka på dig och att du är så jävla fin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0