Dag för dag lista.

Jag tänkte, för att motivera mig själv, göra en sådan här "dag för dag lista". Har försökt mig på en tidigare men det ballade ur, så nu provar jag åter igen! Nr 1 kommer upp lite senare.

Dag 1 - En bild på mig + 5 intressanta fakta
Dag 2 - En låt jag lyssnar på när jag är arg/glad/ledsen
Dag 3 - Min favoritårstid och varför
Dag 4 - Mina nyårslöften
Dag 5 - Något jag vill ha mer än någonting annat just nu
Dag 6 - En bild på någon/något som har stor påverkan på mitt liv
Dag 7 - Bild på mig och min bästa vän
Dag 8 - En dålig vana jag önskar att jag inte hade
Dag 9 - Något jag längtar till
Dag 10 - Någonting jag oroar mig för
Dag 11 - Mitt drömbröllop
Dag 12 - En bild på mig själv för ett år sedan
Dag 13 - Någonting jag ångrar
Dag 14 - Vad innehåller min väska just nu?
Dag 15 - En bild på det jag köpte senast
Dag 16 - Min favoritfilm
Dag 17 - Någon jag ser mig vara gift med i framtiden
Dag 18 - Något jag är stolt över de senaste dagarna
Dag 19 - Mitt favoritprogram
Dag 20 - Vad har jag lärt mig denna månad?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0