I was following the pack all swallowed in their coats with scarves of red tied round their throats, to keep their little heads from falling in the snow and I turn around and there you go.

Oj vad trött jag är. De senaste veckorna har jag somnat runt 21 nästan varje kväll då jag varit sjuk och allmänt slut i kroppen. Även vaknat runt 08-09 och "fått ut mycket av dagen" vilket jag inte vet om jag gillar. Dagarna blir alldeles för långa om man vaknar så tidigt. I alla fall, imorgon ska jag hänga med min krullis och på kvällen ska vi se Titanic i 3D haha.. hjälp oh hjälp hur skall jag klara det? Brukar panikgråta till den filmen och det kommer bli sjukt mycket värre på bioduk och med all musik.. 3 timmar och 15 min håller den på, kommer få ont i ögonen av 3D brillorna.



En av de bästa låtarna just nu, fan vad bra den är!!

Counting, I count every second and I'm standing, I stand in the rain
I walk up that lane which leads to the sunshine, she stands in the sunshine
She's closing her eyes and she takes me away and she's pulling the strings
When she's playing with love, she's playing with love, hello hello.

Kommentarer
Postat av: olivia jönsson

sv: TACK! hahaha tänkte också på det. tur att det inte var svenskläraren ;)

2012-04-04 @ 13:17:56
URL: http://ooliviajonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0