To draw the line, the Mason-Dixon line

Hej! Lördag = Melodifestival. Tydligen verkar aldrig de bidrag jag tycker är bäst gå vidare. Intalar mig själv om att det är alla andras musiksmak som suger och inte min egen haha. Varit på KDU's årsmöte och valdes till ordförande för KDU Örebros lokalavdelning. Tackar för förtroendet och tycker att det är sjukt roligt. 
Behöver verkligen plugga inför ett prov som jag har nästa vecka som jag inte kommer att ha någon tid att plugga till i veckan men att plugga på en lördag går emot mina principer så vi tar det imorgon istället. Skall istället lägga mig och kolla på Mr Nobody (VÄRLDENS BÄSTA FILM!!)



Vill bara dö när jag hör den här låten. Så jävla bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0