Will you be my guard tonight? That is all i need to know.

Hej! Har snott min systers dator då jag fortfarande inte har någon. Hoppas läget är bra med er. Jag njuter av de sista sommarlovsdagarna i mitt liv. I helgen har jag varit i en sommarstuga i Kloten som jag knappt vet var det ligger. Varit på 50-årsfest, badat, kollat på OS och gosat med sötnosen. På lördag kommer Julien hit för att stanna i ett par månader och det ser jag verkligen fram emot!


Vi övade konster

Badade i SVINKALLT vatten, detta är dock någon gång på kvällen, jag badade halv 2 på natten.

Origamikurs inför 50-årsfirandet (50-åringen sitter för övrigt längst bak)

Fantastiskt väder

Och denna solnedgång var det finaste jag någonsin sett. Helt sinnessjukt, och naturligtvis var det ännu vackrare i verkligheten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0