You're a bum you're a punk, you're an old slut on junk

Hej!! 

Gott nytt 2013! Efter över en veckas först magsjuka och sedan förkyldning är jag äntligen frisk! På juldagen var jag hos Marcus och firade med hans släkt. Jättetrevligt! Kl 03 på natten öppnade vi julklapparna haha. Dagen efter blev jag magsjuk och stackars Marcus med spyfobi fick ta hand om mig, riktigt tragiskt. På nyårsafton struntade jag i mina planer att festa och stannade istället med Älskling i Lindesberg och firade in det nya året med hans släkt. Fick en fin avslutning på det förra året och en fin start på det nya <3
Igår var vi på Boda Borg (igen) med hans familj och kirrade 16 stämplar. Idag har jag träningsvärk och tänker ligga i sängen hela dagen

Världens roligaste tomtar hos Marcus!! Skrattade så jag grät

Min älskade älskade käraste <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0