Jag vet varför vi två möttes här

Åh hej du fruktansvärda söndag. Nä, denna dag var inte så kass men det var vädret. Kom hem från Marcus på eftermiddagen efter en fin helg med honom. Och jag har så sinnessjukt mycket att göra de kommande veckorna känns det som! Har hur mycket i skolan att göra som helst + ett pianomedley jag måste öva på innan SKRIKA konserten. Plus att jag tänkte hinna fylla år om drygt en månad också. Så söndagsångesten är ganska stor just nu men jag fixar det!

Måste lägga upp jordens och universums fulaste bild! Precis när jag tar bilden så bränner sig Marcus på varmvattnet i kranen... Hakan(orna) <3

Vi filmade hela matlagningsprocessen (lagade mat till Marcus familj) och det ser ut som att han försöker lönnmörda mig med kökskniven trots att han egentligen håller undan den för att inte skada mig. (Eller?)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0