She's a devil woman

Utslagen i soffan idag igen. Trodde och hoppades att jag skulle bli frisk till idag. Men jag överlever och tar det lugnt vid TV'n. Har tyvärr smittat ner min solstråle också :( saknar honom.

Igår hände skummaste saken, jag somnade i badet. Det har aldrig hänt förut och fy vad läskigt det var! Sov i över en timma innan jag vaknade och vattnet var inte särskilt varmt då. Har också världens träningsvärk i bröstet och magen för att jag hostat så mycket och även växtvärk(hmm..?) i benet.

Ska försöka sluta klaga nu, finns folk som har det värre. Men varför ska man alltid tänka på dem när något är dåligt? Skulle det få mig att må bättre av att veta att det finns folk som har det sämre? Nääää


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0