With the sultans

God morgon! Åh vad underbart med sommarlov säger jag bara, en vecka in. I måndags satte jag, Josephine och Frida oss på Bells och drack kaffe och pratade i ett par timmar, sedan gick vi till Soleo och såg fotbollen. I tisdags gick jag och Josephine till Bells igen (stammisar), drack kaffe och pratade. I onsdags åkte jag, Joss och Frida och fiskade (!!!). Vi fick upp två musslor, två grenar och en ryggsäck. Väldigt trevligt ändå ju. Igår såg vi återigen fotbollen på Soleo. Så roligt när det stod 2-2, då blev det något fel på TV-apparaterna på Soleo så de stängdes av, alla skrek och när de väl fick igång de igen så hördes bara ljudet till en början. Kommentatornerna sa att det blivit mål och alla på Soleo skrek av lycka innan bilden sattes på och vi såg engelsmännen kramas. Hur som helst väldigt trevlig kväll. Nu har jag lite bråttom, jag och Jossan skall till vintrosa för lite festligheter. Fin lördag på er

Josephine chillar i gräset

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0