Twisting the bones until they snap

Är så glad nu under sommaren. Helt sjukt vilken skillnad på humör det är under sommaren och vintern. Glider alltid in i någon slags höstdepression som varar till våren och är inte riktigt mig själv, så jag njuter otroligt nu under sommarhalvåret. Igår träffade jag Lucas, vi tog en sväng och köpte lite öl innan vi gick hem till honom och åt, såg på Inception och tittade på William Spetz. Lucas sa att på P&L hade folk frågat honom typ fem gånger per dag om det var han som var William. Så gulligt. Idag har alla syskonen Magnusson samlats och fikat, och nu har jag precis sett klart på Inglorious Basterds. Sjukt bra film med grymma skådespelare som verkligen rekommenderas, i alla fall om man tycker om krigsfilmer som jag gör. Om ett par timmar skall jag röra mig mot staden för att träffa en vän som rest från fjärran.
 
P.S. Jag har blivit brun!!!! D.S.
P.S 2. Jag har inga bilder, sitter på mammas jobbdator då min har gått sönder. D.S 2.
 
Adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0