Om du möter varg om du möter varg

Dag 4 - Mina nyårslöften.

Ojoj, farligt att skriva de här. Dubbelt så mycket press på att uppfylla dem!

1. Börja träna - Det gamla vanliga. Men det gäller att ta tag i det nu, vilket jag bestämt mig för. Måste ställa om mig med det här med träning. Är alltså ute efter konditionsförbättring och att stärka kroppen, och inte någon typ av viktnedgång då jag i övrigt är nöjd.

2. Kämpa hårdare i skolan - Jag slöar inte i skolan, utan är väldigt nöjd med mina betyg och resultat. Jag skulle däremot vilja bli mer motiverad till att lära mig för att lära mig, och inte enbart för att lyckas på nästa prov.

3. Aldrig ångra någonting - Kan också översättas till "aldrig göra någonting som jag kommer att ångra". Tänka två gånger inför större beslut alltså, men också att sluta spendera tid på att ångra småsaker. Det som har hänt kan inte ändras, så det är bara att acceptera och gå vidare.

Har även en lista med mål som jag skall klara under 2012, men den är alldeles för hemlig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0