He got the action he got the motion

För några veckor sedan var 30 st ur min kör, bl.a. jag och min fina vän Amanda i England. När vi skulle åka hem så hade Amanda tappat bort både sitt pass och biljett på flygplatsen. Det var verkligen en ren skräckupplevelse! Vi hade kollat runt lite i tax-free butikerna och gick mot gaten, och kommer lagom till när de börjar släppa in. "Perfekt" tänkte vi, och sen skulle Amanda bara ta upp sitt pass och sin biljett och hittar den ingenstans. Vi letar igenom hennes väska tio gånger och hittar ingenting. Vi fick världens panik och sprang runt på hela flygplatsen. Amanda grät och jag frågade i alla butiker ifall de hittat någonting som vi hade glömt men ingenting. När vi kommit fram till kundtjänsten och hör med dem ifall de hittat någonting så ber en kvinna oss att vänta medan hon springer iväg och kollar. Då hör vi vårt flyg ropas ut i högtalarna och att de sista passagerarna skulle skynda sig. Nu fick vi återigen panik och var tvungna att vänta tills kvinnan kom tillbaka. Hon hade inte hittat någonting så vi sprang iväg. Våra lärare väntade vid gaten och vi letade igenom väskan ännu en gång. Som tur var hade Amanda ett internationellt ID så att hon kunde åka med det som pass, och så fick hon en handskriven biljett av en av flygvärdinnorna. Så hem kom vi!

Varför jag skriver detta är för att jag precis hittade Amandas pass och biljett, i min väska.. På något ställe måste Amanda ha gett sakerna till mig för att hon skulle göra någonting, och sedan lade jag ner dem och vi båda glömde bort att jag tog dem. Jaja, äventyr äventyr

Tänkte bara såhär på kvällskvisten dela med mig av en låt som är underbar. Skall om några veckor lära ut denna till min ensemblegrupp i skolan, och valde efter många om och men denna. Det var bättre förr!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0