On serait juste toi et moi, près d'ici ou là-bas.

Smått sjuk. Är det bara jag eller blir man alltid sjuk på loven? Har legat framför TVn hela dagen idag och det är nog planen för morgondagen också. Orkar ingenting annat. Skall också posta ett paket till Antoine med lite saker och ting som han glömt i min väska. Har också i uppgift till Tisdag efter lovet att förbereda ett papper med en låttext och sedan ta bort vissa ord och så skall de i min klass lyssna på låten och fylla i de saknade orden. Detta har jag precis ordnat och nu ska jag också förbereda en låt att lära ut till mina vänner på musiken.


Superfin låt Antoine visade mig som jag lyssnat på hela helgen!! Saknar honom och hans dåliga engelska <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0