C'est juste toi et moi

Ber om ursäkt för kass uppdate. Men hjälp vilken sjukt bra vecka jag har haft. Träffat helt fantastiska människor! Det var riktigt riktigt jobbigt att säga adjö igår och idag, då jag antagligen aldrig kommer träffa vissa igen.. Shit kommer börja gråta snart ifall jag tänker på detta. I fredags var sista dagen vi alla var tillsammans och jag grät typ en liter. Hjälp vad jag kommer sakna allihopa.


Våfflor!!

Hade inte mycket motstånd i bowlingen. Hade faktiskt mest poäng av alla 25 st som spelade!


Jag och världens sötaste Samo från Finland!! Aldrig träffat en så glad människa i mitt liv. Så fruktansvärt underbar!


Fina Roosa och Alina från Finland

Loeka från Holland och Clémence, Flora och Antoine från Frankrike


Jag och Antoine!<3

Gos-Samo!

Alina och Hanna. Såååå vackra


Matchande paret!

Vill bara att denna vecka skall fortsätta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0