One more thing. We are the sultans, we are the Sultans of Swing.

Måndag, måndag. Med ett temperatur på ca 12 grader i mitt rum skriver jag detta inlägg snabbt innan ett hemprov väntar. Längtar till helgen och att tillbringa en vecka med fransmannen som snart kommer. Är faktiskt väldigt förväntansfull inför veckan med Antoine som han heter. Vi och en hel del andra skall göra massor av roliga saker. Jag har fått en hel veckas ledigt från mina vanliga lektioner i skolan för att kunna vara med på dessa saker istället. Vi kommer att vara i skolan men göra annat så som att åka skridskor, spela innebandy, ha en hel del presentationer av olika länders traditioner, åka till Stockholm osv.

st,

Kommentarer
Postat av: Fanny Almén

Svar: Ja, det vet jag om! Jag skriver inte helt korrekt med flera saker vilket jag är medveten om. Det jag tog upp är mest grunder jag tycker alla bör känna till och använda! Tack för att du kommenterade ändå, det är skönt att få respons på det man skriver!

2012-02-06 @ 22:20:46
URL: http://fannyalmen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0