Comme toi et moi comme des étoiles

Det är nu jag saknar dig. Saknar att sakna dig och veta att du alltid fanns där och väntade. Saknar att dela tandborste och att gå på bio. Saknar att se på tusen filmer och att jag alltid somnade innan slutet. Saknar att bli arg på dig för stunden när du väckte mig för att vi glömt borsta tänderna. Saknar att vara så sjukt kär att det slog och övervann allting för det bevisade vi verkligen. Saknar allt med dig och ångrar allt jag gjorde mot dig. Förstår inte att saker kan ändras så snabbt. Förstår inte att det nästan var ett år sedan vi träffades senast. Vill inte inse att vi antagligen aldrig mer kommer att ses.

Kommentarer
Postat av: Hedvig Gustafsson

Hur menar du med "typ"? :) Jag har inte fått någon riktig diagnos att jag är det, men jag vet att jag är det. Även så mina föräldrar, skolsköterskan och mina lärare och vänner haha.



Jag ser alla färger, men jag kan inte säga vad det är för några färger eller om dom har någon nyans i sig av någon färg. Dock kan jag endel färger om dom är starka/klara :)

2012-02-21 @ 09:35:28
URL: http://dtlc.blogg.se/
Postat av: ..

J'aurais tellement aimé être à tes coté pour toujours, mais surtout en ce moment. Tu me manques beaucoup, je pense chaque jour à toi comme si tu étais là pour combler ce manque. J'aimerais que les choses changes et que nous puissions se revoir enfin, après tout ce temps..

Je t'aimes et je t'aimerais probablement toujours

2012-02-21 @ 14:09:08
Postat av: Hedvig Gustafsson

SV: Det går inte riktigt att säga för jag har svårt att avgöra alla färgerna.. Har inget speciellt, det kan variera:)

2012-02-21 @ 15:57:01
URL: http://dtlc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0