Solen sken när jag anlände och regnet öste ner när jag for

Har haft en toppenhelg i stora Göteborg. Träffat alla härliga KDU-flickor från landet och även min favorit Henriette såklart. Lyssnade på riktigt bra talare, bl.a. David Lega (helt fantastisk!), ätit middag och umgåtts.

David Lega berättar om sitt liv och alla dess svårigheter samt hur han tagit sig genom dem. Vi fick ett ex av hans bok "när armarna inte räcker till" och jag kan inte slita mig från den!
"Jag har slagit fjorton världsrekord i simning, men jag behöver ändå hjälp att ta på mig badbyxorna. Jag är David Lega. Jag är 29 år. Jag är en av de mest handikappade människor du någonsin kommer att möta. Det här är min berättelse."


Träffade en utav mina finare vänner. Promenerade på Särö, lyssnade på kass discomusik och åt godis. Fotot jag fick är taget för en sisådär 14 år sedan. Ljuva nittiotal!

Fick en egen påse till och med! haha

Mamma lärde sig att använda smileys i helgen!

Lite Sevencitat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0