She's dreaming a strange dream

God morgon! Igår var jag och Jacob på Titanic. Det var hemskt! För det första är det ju världens sorgligaste film, och för det andra tänkte jag och Jacob att vi var jättesmarta som satte oss längst ut på en rad för att vi skulle slippa tränga oss emellan massa folk och ha nära till utgången men när vi sedan insåg att rad 3 som vi satt på var den mest högtraffickerade rad i hela salong 1 var det inte lika roligt längre. Stup i kvarten fick vi lyfta oss för att folk skulle ut och in och jag missade två av mina favoritscener pga att alla sprang och skymde skärmen.. Men men. Sjukt bra film såklart och det var fint.

Nu har vi precis vaknat och snart ska vi käka frukost. Hehe jag skulle vilja säga att det är ljuset som gör mig så blek och Jacob så brun men det vore att tala osanning..

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0