I got me a 67' chevy, she's low and sleek and black. Some day I'll put her on that interstate and never look back

Oh söndag återigen. Jag tror knappt själv vad jag skriver nu men jag håller på att bli träffad av den tredje sjuk-vågen på en månad. TRE gånger har jag varit sjuk på en månad. Inte mänskligt, förstår inte vad jag gör fel faktiskt. Igår träffade jag iallafall Love min ex-klasskamrat. Riktigt fint var det, pratade om allt möjligt och tog en lång promenad här i hovsta. Spelade lite piano också. Vid 20 skjutsade han in mig till stationen och studiefrämjandet. Mycket fint folk där, bl.a. Alexander den finaste av de fina, ex-klasskamrat nr 2. Saknat honom grymt mycket så otroligt härligt att träffa honom igen. Många, bl.a. Fabian lirade på scenen och fy fruktansvärt vad duktig han är!! Sedan gick jag hem till en vääldigt trött pojke och sov där.

Min ramla-i-trappen-sötnos

Vi drack öl och dansade järnet till Fabian och hans crew som lirade Klezmer

Kommentarer
Postat av: olivia jönsson

japp de va mig du såg ;)

2012-04-16 @ 15:50:26
URL: http://ooliviajonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0